Po przyjeździe zapraszamy do recepcji, która będzie znajdować się przed wejściem do bazyliki, w celu rejestracji uczestników.
Opłata organizacyjna, obejmująca również posiłek wynosi 35 zł. Będziemy bardzo wdzięczni za zebranie kwoty od całej grupy i przekazanie przy rejestracji grupy w recepcji.
Ofiary na cele RRN, w tym organizację spotkania będą zbierane w trakcie całego spotkania w recepcji oraz do koszyczków przez panów z naszej wspólnoty, przy wyjściu z bazyliki, po zakończeniu Mszy świętej.
Ofiary zbierane na tacę podczas Mszy św. będą przeznaczone na cele sanktuarium.
Samochody i autokary można parkować na parkingu znajdującym się na placu targowym, przy ul. 3 Maja. Z parkingu do sanktuarium można dojść drogą nieutwardzoną (ok. 200m), drogą wewnętrzną naprzeciw szkoły lub ul. 3 Maja i ul. Zamkową (ok. 400m).
Dla samochodów osobowych jest również parking przy ołtarzu polowym – wjazd od drogi 830 w miejscowości Mareczki, która bezpośrednio graniczy z Wąwolnicą – dojście do bazyliki wysokimi schodami.
Wjazd w ul. Zamkową będzie zamknięty, tak więc nie będzie możliwości zarówno dojazdu do sanktuarium, jak i parkingu bezpośrednio przy sanktuarium.
Planowane są drobne zmiany w programie – w stosunku do przesłanej wersji planowana jest zamiana adoracji Najświętszego Sakramentu z konferencją. Ostateczna wersja programu będzie zamieszczona na stronie internetowej.
Nasze spotkanie będzie odbywało się w bazylice. Obok bazyliki, z prawej strony placu kościelnego, znajduje się kaplica z Cudowną Figurką Matki Bożej Kębelskiej.
Zachęcamy do indywidualnej modlitwy w kaplicy.
Kaplica mieści tylko około 50 osób w części przy Cudownej Figurze Matki Bożej – za kratą i dodatkowo 50 osób przy wejściu do kaplicy – przed kratą.
Na czas przerwy – pomiędzy godz. 13.30 a godz. 15.00 planujemy przygotowanie harmonogramu nawiedzenia kaplicy przez poszczególne diecezje.
Zachęcamy uczestników spotkania do zabrania własnych, rozkładanych krzesełek. Z uwagi na niewystarczającą liczbę miejsc siedzących, przydadzą się zarówno w bazylice, jak i podczas posiłku.
Dla rodziców z dziećmi będą zarezerwowane ławki przed ołtarzem, w pobliżu scholi.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ DLA DZIECI
Pierwsze zajęcia (w godz. 10.50 – 11.50)
Na godz. 10.50 dzieci należy przyprowadzić do recepcji.
Prosimy, aby przed zajęciami animatorowi PRZEKAZAĆ PODPISANE OŚWIADCZENIE – oświadczenie przesyłamy w załączeniu, można też je pobrać w recepcji.
Zajęcia będą trwały do godziny 11.50. Po zajęciach dzieci będą przyprowadzone przez animatorów do zarezerwowanych przed ołtarzem ławek w bazylice.
Drugie zajęcia (w godz. 14.50 – 16.00)
Na godz. 14.50 dzieci należy przyprowadzić do recepcji i odebrać z tego miejsca po zakończeniu całości spotkania inauguracyjnego, tj. około godziny 16.00.
W razie potrzeby dodatkowe informacje będą podawane na recepcji.
W załączeniu przesyłamy także:
– mapkę terenu,
– informację dla rodziców/opiekunów o organizacji zajęć dla dzieci,
– oświadczenie dla rodziców/opiekunów.
Informacje o miejscach wartych odwiedzenia oraz o możliwościach noclegowych w okolicy można znaleźć na stronach internetowych:
Bardzo pomocne mogą być także informacje na stronie sanktuarium, które opisują historię, cuda, położenie i inne wiadomości przydatne dla pielgrzymów