Ruch Rodzin Nazaretańskich

Ogólnopolska inauguracja RRN w Wąwolnicy

Po przyjeździe zapraszamy do recepcji, która będzie znajdować się przed wejściem do bazyliki, w celu rejestracji uczestników.

Opłata organizacyjna, obejmująca również posiłek wynosi 35 zł. Będziemy bardzo wdzięczni za zebranie kwoty od całej grupy i przekazanie przy rejestracji grupy w recepcji.

Ofiary na cele RRN, w tym organizację spotkania będą zbierane w trakcie całego spotkania w recepcji oraz do koszyczków przez panów z naszej wspólnoty, przy wyjściu z bazyliki, po zakończeniu Mszy świętej.

Ofiary zbierane na tacę podczas Mszy św. będą przeznaczone na cele sanktuarium.

Samochody i autokary można parkować na parkingu znajdującym się na placu targowym, przy ul. 3 Maja. Z parkingu do sanktuarium można dojść drogą nieutwardzoną (ok. 200m), drogą wewnętrzną naprzeciw szkoły lub ul. 3 Maja i ul. Zamkową (ok. 400m).

Dla samochodów osobowych jest również parking przy ołtarzu polowym – wjazd od drogi 830 w miejscowości Mareczki, która bezpośrednio graniczy z Wąwolnicą – dojście do bazyliki wysokimi schodami.

Wjazd w ul. Zamkową będzie zamknięty, tak więc nie będzie możliwości zarówno dojazdu do sanktuarium, jak i parkingu bezpośrednio przy sanktuarium.

Planowane są drobne zmiany w programie – w stosunku do przesłanej wersji planowana jest zamiana adoracji Najświętszego Sakramentu z konferencją. Ostateczna wersja programu będzie zamieszczona na stronie internetowej.

Nasze spotkanie będzie odbywało się w bazylice. Obok bazyliki, z prawej strony placu kościelnego, znajduje się kaplica z Cudowną Figurką Matki Bożej Kębelskiej.

Zachęcamy do indywidualnej modlitwy w kaplicy.

Kaplica mieści tylko około 50 osób w części przy Cudownej Figurze Matki Bożej – za kratą i dodatkowo 50 osób przy wejściu do kaplicy – przed kratą.

Na czas przerwy – pomiędzy godz. 13.30 a godz. 15.00 planujemy przygotowanie harmonogramu nawiedzenia kaplicy przez poszczególne diecezje.

Zachęcamy uczestników spotkania do zabrania własnych, rozkładanych krzesełek. Z uwagi na niewystarczającą liczbę miejsc siedzących, przydadzą się zarówno w bazylice, jak i podczas posiłku. 

Dla rodziców z dziećmi będą zarezerwowane ławki przed ołtarzem, w pobliżu scholi.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ DLA DZIECI

Pierwsze zajęcia (w godz. 10.50 – 11.50)

Na godz. 10.50 dzieci należy przyprowadzić do recepcji.

Prosimy, aby przed zajęciami animatorowi PRZEKAZAĆ PODPISANE OŚWIADCZENIE – oświadczenie przesyłamy w załączeniu, można też je pobrać w recepcji.

Zajęcia będą trwały do godziny 11.50. Po zajęciach dzieci będą przyprowadzone przez animatorów do zarezerwowanych przed ołtarzem ławek w bazylice.

Drugie zajęcia (w godz. 14.50 – 16.00)

Na godz. 14.50 dzieci należy przyprowadzić do recepcji i odebrać z tego miejsca po zakończeniu całości spotkania inauguracyjnego, tj. około godziny 16.00.

W razie potrzeby dodatkowe informacje będą podawane na recepcji.

W załączeniu przesyłamy także:

– mapkę terenu,

– informację dla rodziców/opiekunów o organizacji zajęć dla dzieci,

– oświadczenie dla rodziców/opiekunów.

Informacje o miejscach wartych odwiedzenia oraz o możliwościach noclegowych w okolicy można znaleźć na stronach internetowych:

https://www.kraina.org.pl
https://lublin.eu/turystyka/zwiedzaj-lublin/najwieksze-atrakcje-lublina/

Bardzo pomocne mogą być także informacje na stronie sanktuarium, które opisują historię, cuda, położenie i inne wiadomości przydatne dla pielgrzymów

http://sanktuarium-wawolnica.pl/pl/

Scroll to Top